Innkalling til årsmøte i FFTA – UiB tirsdag 28. januar kl 15.00

januar 10th, 2014  |  Published in Årsmøte

Vi ønsker deg velkommen til årsmøte i FFTA – Forskerforbundets forening for teknisk og administrativt ansatte ved Universitetet i Bergen.

Tid: Tirsdag 28. januar kl 15.00 -17.00 (19.00)
Sted: Seminarrom E på Studentsenteret

Saker:

1. Undersøkelse om kompetanseutvikling og lønnsutvikling for TAP i utdanningssektoren v/Hans-Petter Isaksen
  2. Hva gjør Forskerforbundet lokalt og nasjonalt v/Toril Ivarsøy (tillitsvalgt ved FF-UiB og medlem av hovedstyret for Forskerforbundet nasjonalt)
  3. Årsberetning for lokallagsarbeidet i FFTA-UiB
  4. Nye medlemmer til FFTA-styret (vi trenger 2-3 nye) *

* Det vil bli utarbeidet forslag til styre i samråd med kandidater i forkant av møtet, så ingen skal føle seg presset til å påta seg verv under møtet.

Dersom noen ønsker et verv, bes de kontakte undertegnede i forkant av møtet (helst så snart som mulig).

Etter møtet blir det servert mat på «Muntlig», ca kl 17.00

Påmeldingsfrist for årsmøtet er fredag 24. januar, via https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=369806

For styret for FFTA UiB,

Hans-Petter Isaksen