Innkalling til årsmøte i FAP – UiB

januar 15th, 2013  |  Published in Årsmøte

Vi ønsker velkommen til årsmøte i FAP – Forskerforbundets forening for teknisk og administrativt ansatte ved Universitetet i Bergen.

Tid: Onsdag 23. januar kl 15.00

Sted: Seminarrom B på Studentsenteret

Saker:

1. Orientering om arbeidet med lokale lønnsforhandlinger i 2012 v/Kjell Erik Lommerud
  2. Gjennomgang av vedtekter for FAP-UiB
  3. Årsberetning og plan for lokallagsarbeidet i FAP-UiB
  4. Nye medlemmer til FAP-styret (vi trenger 2-3 nye) *

Etter møtet blir det servert mat.

*Det vil utarbeides forslag til styre i samråd med kandidater i forkant av møtet, så ingen skal føle seg presset til å påta seg verv under møtet. Dersom noen ønsker et verv, bes de kontakte undertegnede i forkant av møtet (helst så snart som mulig).

Påmeldingsfrist for årsmøtet er tirsdag 22. januar

Påmelding til hans-petter.isaksen@adm.uib.no

Årsmøtet er for medlemmer i FAP. Er du usikker på om du er medlem, eller du ønsker å melde deg inn i FAP, finner du mer informasjon om dette her http://www.forskerforbundet.no/Organisasjon/Foreninger/FAP/Bli-medlem/

Vi oppfordrer alle medlemmer i Forskerforbundet som er teknisk/administrativt ansatte til også å tegne medlemskap i FAP, slik at denne fagpolitiske foreningen kan få enda større tyngde i institusjonen.

For styret for FAP UiB,

Hans-Petter Isaksen